recenseramera.blogg.se

Recenseramera är en blogg där jag amatörsmässigt och sporadiskt uppdaterar recensioner angående kultur i olika former, böcker, filmer, teatrar&dansshower jag har varit på och medföljande betyg.

Vad roligt du har hittat hit!

Kategori: Allmänt

Ska man säga hej? Ska man säga välkommen? Vad passar in? 
 
Vi kör på;
Hej kära gents & ladies, välkommen till min nya blogg!
 
Du lär ha hört mig sagt någon gång det lite flummiga att "jag gillar kultur och att skriva och att rita". Så jag tänkte varför inte visa människor detta och inte bara låta det bero för sig själv någonstans i hjärtevrån? Varför inte utveckla de intressena och få kommentarer och kanske någon stackare vill diskutera mina åsikter eller rätta mitt språk? 
 
Man vet aldrig om jag kommer ha den här bloggen i fem år från nu eller om detta är ett klassiskt "en-vecka-projekt" men, hang in there och se vad det blir av det hela!
[Det jobbigaste med mig är ju att jag gillar mycket saker och värst som det är så byter/bryts min uppmärksamhet från den här bloggen på grund av detta.]
 
Här ska jag iallafall recensera (i troligtvis nämnd ordning) filmer, böcker, teatrar,dansshower och operor m.m. 
 
 
Puss på er! 
 
/Andrea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: